PPC kampaně | www.e-marketak.cz

Google Adwords výrazně rozšiřuje možnost textové PPC reklamy

Také jste již zaznamenali změnu u Google Adwords? Od dnešního dne máte možnost využívat více prostoru u textových reklamních sdělení ve službě Google Adwords. A co vše se tedy změnilo? Pojďjme se na to blíže podívat.

Jelikož nám Google před několika měsíci připravil nepříjemnou změnu v rámci zrušení pravého reklamního bloku, přichází alespoň s větší podporou reklamy na první straně. Jistě jste si všimli, že se v horní části zobrazují v některých případech až 4 reklamy místo tří. Od 27.7. můžeme navíc využívat více prostoru pro textové reklamy. Doposud jsme měli k dispozici maximálně 25 znaků pro nadpis a 70 znaků pro text.

Změna je to celkem razantní (týká se jak Vyhledávací, tak Obsahové sítě), jelikož nyní budeme moci využívat pro nadpis 60 znaků a 80 znaků pro text. Reklama se díky tomu stává více viditelnou, což určitě potěší.

Všichni PPC specialisté by měli zbystřit a nastartovat své Adwords schopnosti a dovednosti a přepisovat a přepisovat. Konkurence nikdy nespí a třeba díky této změně získáte konkurenční výhodu. Je to velmi snadné – stačí jen doplnit texty do formulářů. A komu by snad tato změna nevyhovovala, vždy má možnost vrátit se k původnímu nastavení (Přepnout zpět na standardní textové reklamy).

PPC_Adword_zmena

Tak usedněme k počítačům a jdeme na to! 🙂

0 odpovědí

Zanechejte zprávu

Chcete se zapojit do diskuze?
Neváhejte a napište svůj názor!

Napsat komentář