Facebook změnil grafickou podobu u firemních profilů. A to celkem razantně. Celá levá strana je nyní umístěna vpravo. Hned nahoře jde vidět kategorie, ve které je daná firemní stránka zařazena. Vývojáři taktéž přidali novinku, o které se už dlouho hovořilo a sice možnost vyhledávání přímo na stránce.
Obr 1 | Vyhledávací pole v novém grafickém layoutu
Pod vyhledávacím polem naleznete informaci o počtu liků a Page Feed. Pak již následuje informace o Vaší společnosti a další boxy, které zůstaly zachovány (obrázky, videa, eventy, posty atd.).
A jak je to s hlavičkou?
Zásadně se změnila hlavička celé stránky. Logo již nezasahuje do cover obrázku, ale je umístěno samostatně v levém horním rohu. To je opticky zcela určitě lepší řešení než-li předchozí. Co vidím jako možnou slabinu je to, že pokud máte dlouhý název Vaší stránky, tak bude bohužel zalomen do několika řádků, tak jako např. u mých firemních stránek na Facebooku.
Na levé straně pak najdete hlavní menu (Hlavní stránka, Fotky, Informace, Události atd.). Celý layout pak vypadá takto.
Tak co říkáte na nový layout? Povedl se nebo je to spíše krok zpět?
Zanechejte zprávu
Chcete se připojit do diskuze?Nebojte se a napište!