Facebook mění grafické rozhraní u firemních profilů

Facebook změnil grafickou podobu u firemních profilů. A to celkem razantně. Celá levá strana je nyní umístěna vpravo. Hned nahoře jde vidět kategorie, ve které je daná firemní stránka zařazena. Vývojáři taktéž přidali novinku, o které se už dlouho hovořilo a sice možnost vyhledávání přímo na stránce.

Vyhledávací pole v novém grafickém layoutu
Obr 1 | Vyhledávací pole v novém grafickém layoutu

Pod vyhledávacím polem naleznete informaci o počtu liků a Page Feed. Pak již následuje informace o Vaší společnosti a další boxy, které zůstaly zachovány (obrázky, videa, eventy, posty atd.).

A jak je to s hlavičkou?

Zásadně se změnila hlavička celé stránky. Logo již nezasahuje do cover obrázku, ale je umístěno samostatně v levém horním rohu. To je opticky zcela určitě lepší řešení než-li předchozí. Co vidím jako možnou slabinu je to, že pokud máte dlouhý název Vaší stránky, tak bude bohužel zalomen do několika řádků, tak jako např. u mých firemních stránek na Facebooku.

Logo a název firemní stránky v novém designu na Facebooku

Obr2 | Logo a název firemní stránky v novém designu na Facebooku

Na levé straně pak najdete hlavní menu (Hlavní stránka, Fotky, Informace, Události atd.). Celý layout pak vypadá takto.

Nový design firemních stránek na Facebooku

Obr3 | Nový design firemních stránek na Facebooku

Tak co říkáte na nový layout? Povedl se nebo je to spíše krok zpět?

0 odpovědí

Zanechejte zprávu

Chcete se připojit do diskuze?
Nebojte se a napište!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *