Firemní profily i na Instagramu

Už několik týdnů se šušká, že firemní profily by mohly být i na Instagramu. Jak se zdá, tak bychom se mohli počkat i my v České republice. Momentálně se tato služba zavádí v USA, takže nějakou chvíli potrvá, než-li se objeví u nás.

Každopádně se máme na co těšit, což určitě potvrdí každý marketér či majitel firmy. Je to služba, která Instagramu chyběla a mnoho lidí volalo po jejím zavedení. Byznys profil se liší od klasického osobního profilu jen v několika detailech. Velkou výhodou je zejména to, že na firemním profilu můžete uvézt adresu firmy/provozovny a kontaktní údaje, kde Vás mohou zákazníci zastihnout. To také souvisí s možností promovat příspěvky a přidávat call-to-action tlačítka k získání nových zákazníků.

A jak vytvořit byznys profil?

Je to velmi jednoduché. Stačí v aplikaci propojit vaši facebookovou stránku s firemním profilem na Instagramu. Ten si můžete převézt z vašeho původního osobního účtu. Na obrazovce stačí kliknout na “Připojit Facebook stránku” a je to hotovo. Nezapomeňte ale, že musíte být správcem (adminem) dané stránky na Facebooku. Zatím nelze ani připojit více stránek k jednomu Instagram firemnímu účtu. Doporučuje se proto připojit tu stránku, která je pro Vás nejvíce důležitá.

Více informací se dozvíte ve videu níže.

Tak příjemnou zábavu!

0 odpovědí

Zanechejte zprávu

Chcete se připojit do diskuze?
Nebojte se a napište!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *