Už několik týdnů se šušká, že firemní profily by mohly být i na Instagramu. Jak se zdá, tak bychom se mohli počkat i my v České republice. Momentálně se tato služba zavádí v USA, takže nějakou chvíli potrvá, než-li se objeví u nás.
Každopádně se máme na co těšit, což určitě potvrdí každý marketér či majitel firmy. Je to služba, která Instagramu chyběla a mnoho lidí volalo po jejím zavedení. Byznys profil se liší od klasického osobního profilu jen v několika detailech. Velkou výhodou je zejména to, že na firemním profilu můžete uvézt adresu firmy/provozovny a kontaktní údaje, kde Vás mohou zákazníci zastihnout. To také souvisí s možností promovat příspěvky a přidávat call-to-action tlačítka k získání nových zákazníků.
A jak vytvořit byznys profil?
Je to velmi jednoduché. Stačí v aplikaci propojit vaši facebookovou stránku s firemním profilem na Instagramu. Ten si můžete převézt z vašeho původního osobního účtu. Na obrazovce stačí kliknout na “Připojit Facebook stránku” a je to hotovo. Nezapomeňte ale, že musíte být správcem (adminem) dané stránky na Facebooku. Zatím nelze ani připojit více stránek k jednomu Instagram firemnímu účtu. Doporučuje se proto připojit tu stránku, která je pro Vás nejvíce důležitá.
Více informací se dozvíte ve videu níže.
Tak příjemnou zábavu!
Zanechejte zprávu
Chcete se připojit do diskuze?Nebojte se a napište!