PROFIL
Je důležité vědět, s kým máte tu čest :-)
PPC KAMPANĚ
Založení kampaní, průběžná správa na denní bázi a kompletní reporting o probíhajících PPC kampaních v Google Adwords i Sklik.
PROFIL
Je důležité vědět, s kým máte tu čest :-)
KDO JSEM?
Jmenuji se Michal Švéda a mohu Vám nabídnout více jak 5-ti leté zkušenosti z online marketingu – především z oblasti správného nastavení a správy PPC kampaní,
zkušenosti s email marketingem a reklamou na sociálních sítích.
V ČEM MOHU VAŠÍ SPOLEČNOSTI POMOCI?
V dnešní turbulentní době je skutečně nezbytné “být vidět” ve správný čas a na správném místě. Zkušenosti mne naučily všechny tyto věci zrealizovat takovým způsobem, aby byl zákazník maximálně spokojen a celý marketingový mix do sebe zapadal a vzájemně se doplňoval.
Online marketing je poměrně široká oblast a nabízí celou řadu zajímavých řešení, která by měla vézt k uspokojení potřeb konečných zákazníků. Jsou určeny nejen pro B2C segment – tedy v rámci přímého prodeje zákazníkům, ale jeho možnosti mohou využít také firmy soustřeďující se na B2B segment – tedy spolupráce s ostatními firmami a velkoobchodem.
Moje specializace je právě v propojování jednotlivých platforem s cílem zvyšování prodejů, rezervací, uživatelů, fanoušků atd. Nepodceňujte význam sociálních sítí, vyhledávačů a možností, které Vám všechny platformy nabízí. Začněte je využívat co nejdříve! Je to pouze otázka času, než se tento trend stane standardem, buďte o krok napřed před konkurencí! Pomůžu Vám s tím.
PIŠTE, VOLEJTE!
Odpovím Vám nejpozději do několika hodin.
Ing. Michal Švéda
online marketingové poradenství
e-mail: sveda@e-marketak.cz
tel.: +420 777 248 205 | skype: sveda_online
IČ: 3777901 | DIČ: CZ8205245323
Bankovní spojení: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2001003966/2010
RYCHLÝ KONTAKT
NABÍDKA SLUŽEB
Založení kampaní, průběžná správa na denní bázi a kompletní reporting o probíhajících PPC kampaních v Google Adwords i Sklik.
Založení kampaní, správa a reporting firemních stránek a umisťování relevantní, přesně zacílené sponzorované reklamy na sociálních sítích.
SEO optimalizace vč. klasifikační analýzy klíčových slov a dalších nástrojů může pomoci ke zlepšení výsledků ve vyhledávání.