ANALÝZA A SPRÁVA JIŽ SPUŠTĚNÝCH PPC KAMPANÍ
Máte spuštěné kampaně v Google Ads nebo na Skliku, ale nejste si jisti jejich výkonem či nastavením?
- Dostali jste se do situace, kdy máte sice spuštěné kampaně, ale ty nedosahují takových výkonů jako jste předpokládali? Napište mi a určitě se domluvíme buď na jednorázové analýze současného stavu s popisem případných chyb nebo pravidelné správě PPC kampaní.
- Jelikož existují desítky doporučení, jak správně nastavit PPC kampaně, tak je vždy lepší obrátat se na odborníka než-li zbytečně utrácet peníze za zobrazení, která nevedou k finálnímu cíi, tedy v ideálním případě konverzi.
- Je důležité nastavit správný cíl kampaní, které chcete realizovat. Taktéž by se nemělo zapomínat na správnou strukturu kampaně a volbu klíčových slov.
NEJČASTĚJŠÍ POŽADAVKY
Správné nastavení kampaní
Nastavení měřitelných cílů
Nastavení propojení Google Ads a Sklik s Google Analytics pro měření výkonnosti
Optimalizace kampaní
Pravidelná správa PPC kampaní
Cena za konzultační hodinu:
750 Kč bez DPH